Tuesday, January 18, 2011

Belajar Mengenali Segalanya...

2002 :: UiTM, Jengka - Part II

First Dating
Ok..kita sambung lagi kesah cinta kitaorg....hahaha...
seterusnya.... first dating kitaorg...ke Kuantan....bebee dengan semangat wajarnyer g pinjam kete Ngah utk bwk aku g Kuantan..perjalanan ke Kuantan dr Jengka tu lebih kurang 2 jam la..
kitaorg tak der la g dating 2-2 org... ader kawan bebee ikut satu kete lg..
konon2 masa tu segan2 lagi la..hahahha....
 
kat Kuantan...kitaorg lepak kat TC (Teluk Chempedak)...dating tepi pantai...perghhh...
makan2...jalan2 sekitar Kuantan...bahagianyer rasa time tu...tp takut gak...bebee rasa malu jalan ngn aku....sbb aku ni sebesar anak gergasi masa tu..hahaha...mana la tau kan...L.E.L.A.K.I...
tp... alhamdulillah...bebee ok jer... aper pon..aku dah tanam keazaman mmg nk kurus...tunggguuuuuu...hihihi...
first dating..tak byk aktiviti yg dilakukan..masih mengenali....byk bercerita tentang latar belakang masing2...


bebee...anak ke-3 dr 4 org adik beradik..dan semuanya L.E.L.A.K.I..... aduhai....aku dah la sorang anak pompuan dlm family....mmg tak der geng ler nmpaknyer..it's ok... :)
berasal dr Raub, Pahang... anak Felda...(Felda Sg. Koyan 3)...sebelah kmpung Chef Wan..hahhaha...
errmm..nice...


Dating ajer....
kehidupan seperti biasa.....sebagai seorg pelajar....aku tidak langsung mengabaikan tanggungjawab aku sebagai seorg pelajar di UiTM Jengka...walaupun sedang hangat di lamun cinta..
baru aku tau nikmatnyer perasaan mencintai dan dicintai...thanx you bebee ...


balik kelas ptg...sure jumpa...kalau tak dating kat USPP....dating kat New Zealand...hhahaha...jgn terkejut..kat uitm ader view mcm sonata musim salji...syok...kat tepi pdg...tp view mmg cntik....
(rasa mcm nk ambik wedding photo kat situ plak nnt) hahaha.... jumpa kjp pon jadi la...
hihihi...




Dugaan......:'(
rasa kjp jer masa berlalu...
3 bulan perkenalan...dah mula ader bibit2 pertelingkahan....tp biasa la...gaduh2 manja...ahaks...
semuanya KERANA PEREMPUAN....aku sedar...keadaan diriku yg serba kekurangan...
tp dia sure ader kekurangan juga...tp aku terima seadanyer..
nk ditakdirkan...nk wat mcm mn...huhuhu...
agaknyer...Allah mmg dah jodohkan kami bersama....walau ribut taufan yg melanda hubungan kitaorg..tsunami dan gempa bumi....kitaorg tetap "in relationship" lg....alhamdulillah...

dugaan lagi...pengajian aku kat uitm jengka dah tamat....so menuggu aku dihantar ke cawangan mana pulak utk menyambung pengajianku di peringkat diploma....tup..tup...perghhhhh!!!!...jauh giler babooonnn.....nun ha!!! UiTM Arau, Perlis!...perghhh!!...waaa....ini menandakan aku akan berjauhan ngn bebee...dan masa tu jugak "in relationship" kitaorg ader problem....
so...rasa mcm tak der harapan jer nk teruskan "in relationship" tu...uhuk..uhuk...


sinaran mentari...
masa cuti sem sebelum aku g sambung belajar kat uitm arau..."in relationship" kitaorg bersinar kembali...aku ni jenis hati lembut..cewah!...seriusly..aku mmg terlalu sygkn bebee dn sygkan relationship kitaorg...sbb mgkin aku tak penah bercinta gaknyer sebelum ni...so aku tak boleh hadapi jika aku kehilangan bebee...alhamdulillah...semuanyer ok...berkat Ramadhan....:)


owhhh..lupa nk citer...masa aku last day kat uitm jengka...nk blk kmpung utk bercuti dn seterusnyer akan terus ker Arau... bebee hantar aku kat stesen bas Puduraya, KL.. mmg klu aku nk blk Johor..aku akan naik bas kat sana..lebih mudah...bebee hantar aku sampai bas aku gerak...dan masa tu aku nanges punya la tak hengat... sedih sgttttttt....sampai bebee pon nanges....aku ni aper lg...rasa nk turun bas peluk bebee jer..
oooppss....hehehhehee....no!..no!..no!.tp tak der la bebee nanges meraung....cuma sedih la..nampak la meleleh jatuh air mata kelakian dia..
huhuhuhu.....meleleh plak air mata aku skrg ni...sob~~sob~~

errmmmm...nnt kita smbung lagi eh...tungguu..... :)  

































No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...