Thursday, May 5, 2011

KuRsUs PRa PeRkaHwiNAn

eermmmm...lama rasanyer tak update blog...tak sempat kot...tp ader jer masa tido...hahaha...
kali ni nk citer pasal kursus pra perkahwinan.. bg aku..ni 1 step utk menuju hari bahagia....kursus kawen ni di wajibkan bagi setiap pasangan yg nak kawen....tp yg tak nak kawen sekarang pown leh g gak....atau yg dah kawen...nk tambah ilmu..pown leh g lagi....

23 APRIL 2011 - 24 APRIL 2011 - SABTU - AHAD - 8.30 PAGI - 5.00 PETANG - JABATAN AGAMA ISLAM, PAHANG (JAIP)






kursus kawen tu 2 hari...aku g ngn bebee...sepatutnye aku g ngn housemate aku ....5 org...tp sbb bebee ader meeting..tak jadi la aku g ngn diaorg....

1st day ok jer....tak la ngantuk sgt...sbb ustaz yg ceramah tu kelakar2....yg penting ilmu tu....bagus sebenarnya kursus ni..dan disarankan g la sama2 ngn pasangan sbb bila ustaz ckp perkara2 penting dlm perkahwinan...sama2 dengar..so pas kursus..boleh la saling ingat mengingati....mcm kitaorg...hehehehe....

2nd day ader ngntuk sket....tp last2 ader exam....bebee punya la takut...baper kali bebee msg aku ckp takut...aper la bebee ni..hehhehe...
alhamdulillah....aku dapat 100%...ustaz kata..."dah leh kawen mlm ni..." hahahha....alaaa...soalan pengetahuan....mesti la leh jawab...heheh.... markah bebee kurang sket jer dr aku..heheh...aper2 pown kitaorg heppy dapat selesaikan 1st step sblm step seterusnyer.....:)



buku yg ustaz bagi dengan nilai RM 80 bersama kursus 2 hari......








sijil kahwin yg membuktikan kitaorg dah boleh kawen...hehehehe....tak sabarnyer nk melangkah ke step seterusnyer....hihihi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...